0
 x 
Кошик порожній
Сервісний центрРемонти, запчастини, консультації
Великий склад
Власний імпорт товарів
Кращі ціни
Широкий асортимент

У логістичних процесах об'єктом управління є і окрема одиниця товару, і вантажний пакет, що включає десятки, а то й тисячі окремих одиниць товару. При цьому окрема одиниця товару є основним предметом праці лише на завершальній стадії руху товару, тобто в магазині. На ранніх стадіях товар рухається переважно у вигляді вантажних пакетів. Відсутність однаковості та узгодженості в учасників логістичних процесів у питаннях кодування, маркування та ідентифікації цих пакетів суттєво уповільнює рух матеріального потоку, ускладнює управління ним на всіх етапах просування від постачальника до споживача. В умовах, коли в опті зосереджуються вантажі від багатьох постачальників, які застосовують різні, найчастіше несумісні системи ідентифікації вантажних пакетів, ефективна організація управління матеріальними потоками утруднена. У виробників втрати ефективності з'являються на стадії розподілу. Тому на всіх етапах варто використовувати звичайні сканери штрих-коду, безпровідні радіосканери, сканери з пам'яттю або, ще краще мобільні термінали збору даних у форматі смартфона або захищені термінали ТЗД для складу

Транспортники "не добирають" ефект у процесі перевезення, оптовики втрачають у процесі зберігання та сортування вантажів, роздрібна торгівля - у процесі виконання закупівельних операцій. З одного боку, перелічені втрати, з іншого — високий рівень розвитку комп'ютерної техніки та інформаційної технології, дозволили Міжнародній асоціації EAN розробити єдиний стандарт на маркування вантажних пакетів. Як свого часу введення стандарту на піддони, так і введення єдиного стандарту на маркування вантажних пакетів в змозі докорінно змінити системи вантажопереробки, різко підвищити ефективність логістичних процесів. Запропонований асоціацією EAN стандарт передбачає маркування вантажного пакета спеціальною етикеткою.

ean128 barcode logystic

Етикетка EAN для вантажного пакета може містити різноманітну інформацію. Однак її основне призначення — нести на собі машиночитаний код, що дозволяє ідентифікувати вантажну одиницю. Формується код відповідно до символіки UCC/EAN-128. Цей тип коду дозволяє об'єднати в одному штриховому коді інформацію про товар (тобто код UCC/EAN-128 товару, що міститься у вантажному пакеті), інформацію про терміни зберігання, а також інформацію, що дозволяє однозначно ідентифікувати цю вантажну одиницю. В іншій зоні етикетки розміщують дані про вантаж у формі цифр та букв, які можуть бути введені в комп'ютер вручну. Інформація, розміщена у третій зоні, визначається на розсуд вантажовідправника. Тут, наприклад, може розміщуватися повна чи скорочена назва фірми чи інші дані як цифр, малюнка чи тексту. Розміри стандартної етикетки 148 мм x 210 мм. Місце розташування етикетки на вантажному пакеті зображено малюнку. Для того, щоб у процесі вантажопереробки етикетка була постійно видно оператору, її наносять на всі чотири боки пакета. При цьому середина коду вантажного пакета (основна частина коду) повинна знаходитися на відстані 450 мм (+50 мм) від поверхні, що несе, на якій укладений вантажний пакет, наприклад, від поверхні полиці стелажу. Використання коду UCC/EAN-128 забезпечує ефективне керування та контроль за логістичними процесами не тільки за рахунок ідентифікації вантажних пакетів, але й за рахунок можливості застосування систем електронного обміну даними (EDI) на основі стандарту EANCOM.

Переваги, які забезпечує застосування штрих кодів UCC/EAN-128:

- забезпечується однозначна та проста ідентифікація піддону, багато в чому схожа з ідентифікацією споживчого пакування кодом UCC/EAN-128;

- серійний код транспортного пакування (UCC/ EAN-128) є своєрідним ключем, що забезпечує доступ до інформації, що зберігається на комп'ютері;

- етикетка, нанесена спочатку постачальником пакета, може використовуватися всіма без винятку учасниками ланцюга "виробник - споживач";

- Суттєво полегшується процес комунікації між партнерами;

- сканування штрихових кодів забезпечує швидке та правильне введення інформації;

- неодноразово знижується час обробки вантажів всіх етапах.

Які принтери використовуються для друку транспортниї етикеток:

Для друку транспортних етикеток зі штрих-кодом використовуються частіше офісні принтери етикеток. Наприклад, "Нова пошта" використовує розмір етикетки 100 мм Х 100 мм, тому партнери служби "Нова пошта" часто куплять широкі настільні термопринтери етикеток.